In my happy land!

2018-04-11 @ 09:51:00

Nu för tiden kan jag ofta tänka tillbaka på hur mitt liv såg ut för bara ett år sedan, vilken skillnad så kort tid som ett år egentligen är kan göra.
För ett år sedan levde jag i en monokrom värld, allt var bara olika nyanser av grått. Jag var instängd i mitt eget sinne där jag varje dag brottades med min tillvaro och hur jag skulle kunna överleva dag för dag. Idag är min värld färgsprudlande och jag lever, varje dag, till fullo! Olika nyanser av syrener och havet, doften av regn en sommarkväll eller värmen av de första solstrålarna en februarimorgon.
Livet tar alltid många konstiga svängningar, både till det bättre och det sämre, men just nu, i denna stund, är mitt liv precis där jag vill ha det. Jag kan ärligt säga att jag är lycklig varje dag, inte hela dagen varje dag men stunder av lycka där känslan av eufori slår in, stunder där rum och tid inte spelar någon roll.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0